ΚΑΦΕΜΑΝΤΕΙΑ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ #3 Οικογένεια, Κοινωνικός περίγυρος

* για τη φίλη που το ζήτησε.



Χερούλι του φλυτζανιού.
Το χερούλι της κούπας αντανακλά το βαθύτερο, υποσυνείδητο ερώτημα του ατόμου. Υπάρχει μια μεγάλη διαμάχη (επαγγελματική, προσωπική;). Δυο συνεργάτες ή σύζυγοι βρίσκονται απέναντι, τους χωρίζουν μεγάλες διαφορές. Μπορεί να είναι ιδεολογικές διαφορές: σε κάποιο ζήτημα έχουν αντίθετες απόψεις. Ο ένας από τους δυο πάντως, είναι ένα άτομο που αγαπάει πολύ το σπίτι του, είναι ίσως κλεισμένο στους τέσσερις τοίχους ή σε ένα γραφείο, ή σε κάποιο άλλο ασφυκτικό χώρο, όπου συνυπάρχει με άλλα τρία άτομα (έχουν καλές σχέσεις αυτοί οι 4). Πιθανώς είχε στη ζωή του κάποιο πρόσωπο που το προστάτευε και το στήριζε, όμως αυτό το άτομο δεν είναι πλέον διαθέσιμο, του έχει γυρίσει την πλάτη και ασχολείται με άλλες υποθέσεις, πιο προσωπικές του. Οι δυο πλευρές που βρίσκονται σε κόντρα, έχουν καλές προοπτικές συμφωνίας που καλύπτει και τους δυο, με οριστικά αποτελέσματα.

Αριστερά απ'το χερούλι.
Κοινωνική ζωή. // Ξεκάθαρα βλέπουμε ένα πουλί στο χείλος. Κάποια σημαντική είδηση, απρόσμενη, από άτομο που βρίσκεται μακριά μας, θα έρθει σύντομα (σήμερα-αύριο). Η είδηση αφορά έναν άνδρα, ο οποίος έχει τουλάχιστον δυο άτομα πίσω του, που τον καταπιέζουν ή είναι ανώτεροί του ιεραρχικά και του δίνουν εντολές. Ο άντρας αυτός συναντά μια γυναίκα η οποία τον καλωσορίζει και δέχεται δώρα από αυτόν. Η γυναίκα έχει ίσως κάποιο άτομο μέσα στο σπίτι της που είναι αδύναμο και το προστατεύει: ένα ζώο, ένα παιδί, έναν ηλικιωμένο;; Γενικά, φαίνεται να υπάρχουν πολλά νεαρά άτομα, πολλά ερωτευμένα ζευγάρια και μικρά παιδιά στον κοινωνικό περίγυρο.

Χερούλι απ'τα δεξιά.
Οικογενειακή ζωή. // Υπάρχει ένα άτομο υπερπροστατευτικό στην οικογένεια: μια γυναίκα εύσωμη με κοντά μαλλιά ή ένας άντρας εύσωμος. Αυτό το πρόσωπο ίσως είναι αρκετά θρησκευόμενο και σίγουρα περιβάλλει με φροντίδα και προστασία τους γύρω του/της. Προσφέρει υλικά αγαθά (ίσως στέγη, ίσως οικονομική ενίσχυση) αλλά έχει ιδιαίτερη αδυναμία σε ένα νεαρό άτομο (το κρατά μέσα στην παλάμη του/της, κυριολεκτικά) και έχει στραμμένο όλο το ενδιαφέρον και την ενέργειά του εκεί- παραμελώντας ίσως ένα άλλο ενήλικο άτομο που τον/την έχει ανάγκη. Αυτό το -προστατευτικό- άτομο έχει πολλές ευθύνες και σκοτούρες στο κεφάλι του, ώστε δε σκέφτεται καθαρά. Υπάρχει επίσης, μια γυναίκα μέσης ηλικίας με φουντωτά, πλούσια μαλλιά, η οποία έχει στραφεί σε ένα στόχο πολύ σημαντικό γι'αυτήν (στόχο υλιστικό, που αποφέρει χειροπιαστά ωφέλη) και σε αυτό της συμπαραστέκεται ό σύζυγος/γιός/αδερφός της, που γενικά είναι ένα ήρεμο άτομο, του σπιτιού. Η γυναίκα αυτή είναι πολύ δυναμική και εξωστρεφής, έχει μακρινά οράματα και έχει βοήθεια, εύνοια τύχης για να τα εκπληρώσει: είναι όμως μακροπρόθεσμα σχέδια, τραβούν μακριά.

18 σχόλια:

  1. Θα μπορουσες να μας δειξεις οπως στα προηγουμενα φλυτζανια το ακριβες σημειο που φαινονται ολα αυτα? Αυτη τη γυναικα που λες στο τριτο μερος δεν μπορω να την εντοπισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πολύ δίκιο. Μόλις βρώ ελεύθερο χρόνο θα επεξεργαστώ τις εικόνες και θα τις ανεβάσω διορθωμένες.

      Διαγραφή
    2. Jane ξερεις και εσυ να λες καφε..??? Αν ναι γατα γατουλα λεγομαι βρες με στο προφιλ μου...

      Διαγραφή
  2. Το δικο μου φλυτζανι ειναι jane και μου τα βρηκε ολα η αστροβροχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που είστε ικανοποιημένη..!

      Διαγραφή
    2. Παρα πολυ πολυ ικανοποιημενη εχω στειλει και παλι μνμ προσωπικο αλλα δεν μου εχεις απαντησει. Θελω πακι να μου το πεις.. εν το μεταξυ οσες κυριες με ακουτε εδω να ξερετε οτι ειναι το ποιο λαμπρο αστερι ολα τα ειδε..

      Διαγραφή
    3. Μωρέ αν είχα χρόνο θα έλεγα τον καφέ 2-3 φορές τη βδομάδα (και όπως ΠΑΝΤΑ δωρεάν!) Αλλά έχω εξεταστική και δεν παίζει, δυστυχώς... Από Δεκέμβρη και μετά θα είμαι πιο χαλαρή.

      Διαγραφή
  3. Να σου πω φιλη μου στο καφε μου ειδες καποιον αντρα να με θελει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΦΕΜΑΝΤΕΙΑ ΚΟΙΤΑΞΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΤΟΜΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΤΗΣ... ΚΡΙΜΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΣΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ. ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ. ΕΠΕΙΣΗΣ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΦΛΥΤΖΝΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΓΥΡΟΥ. ΣΤΟ ΥΠΟΣΙΝΥΔΗΤΟ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΑΥΤΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΙΣΩΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΩΤΙΚΕ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΙΟ ΜΑΖΕΜΕΝΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΑΙ ΕΣΕΙΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν κοινά σημεία και μοιράζονται τις ζωές τους, χωρίς να πνίγει ο ένας τον άλλο. Θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια συνεργασία και ίσως και οικογένεια. Εκείνος είναι πολύ συναισθηματικός, μπορεί λίγο κλειστός, αλλά τρυφερό άτομο. Η κοπέλα είναι πιο εξωστρεφής και εκδηλωτική.

      Διαγραφή
  5. ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΙΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΜΟΡΦΗ ΨΗΛΗ ΑΔΥΝΑΤΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟ ΜΑΤΙ....ΘΕΣ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ ΤΟ ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΟΠΕΛΙΑ? ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Που να ανεβασω τις φωτογραφιες του φλιτζανιου μου να μου τον διαβασετε και εμενα οπως τα φλυτζανια που ειναι αναρτημενα? Συγχαρητηρια για την σελιδα σας δειψαμε για προβλεψεις πσλι καλα που υπαρχετε και εσεις μετα χαρισμστα και μας ανοιγετε τα ματια........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερα που ανεβαζουμε τις φωτογραφιες για να παρουμε επιτα την προβλεψη ποιος δαχειριζεται εδω την σελιδα θελω και εγω να στειλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που ανεβαζουμε τις φωτογραφιες για να γινει επιτα η προβλεψη θελω και εγω. Ποιος διαχειριζεται εδω την σελιδα να μας πει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Που μπορουμε να αναρτησουμε τις φωτο του καφε μας παρακαλουμε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε Τα Σχόλιά Σας!!

Εικόνες θέματος από A330Pilot. Από το Blogger.